Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Υπηρεσίες

Manual therapy – τεχνικές χειροπρακτικής
Aποτελεί μια εξειδικευμένη θεραπευτική προσέγγιση, η οποία περιλαμβάνει ειδικούς χειρισμούς ή τεχνικές κινητοποίησης / χειροπρακτικής των αρθρώσεων τόσο της σπονδυλικής στήλης όσο και των υπολοίπων στο σώμα. Μας δίνει τη δυνατότητα να ανιχνεύουμε και εν συνεχεία να θεραπεύουμε, πρωτίστως τη βασική αιτία του πόνου και εν συνεχεία τα συμπτώματα που προκαλεί. Η λεπτομερής εξέταση του ασθενή, σε συνδυασμό με την εξατομικευμένη εφαρμογή των χειρισμών, μας εξασφαλίζει την άμεση μείωση του πόνου και την επαναφορά της φυσιολογικής κίνησης των αρθρώσεων. Με πιστοποίηση από τους διεθνείς αναγνωρισμένους συλλόγους  Manual Therapy: MACP (Musculoskeletal Association of Chartered Physiotherapists, United Kingdom)  και  IFOMPT (International Federation of Orthopaedic Manipulative Physical Therapists), στο χώρο μας εφαρμόζουμε την εξειδικευμένη αυτή προσέγγιση με βάση τα κριτήρια και τις αρχές που διέπουν τους παραπάνω συλλόγους.
Βελονισμός
Αποτελεί μια από τις πολλές ερευνητικά αποδεδειγμένες τεχνικές, που χρησιμοποιείται στη φυσικοθεραπεία για ποικίλες μυοσκελετικές παθήσεις (αυχενικό σύνδρομο, οσφυαλγία, ημικρανίες, πονοκέφαλοι, μυϊκές θλάσεις). Αναγνωρίζεται ως μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για τη μείωση του πόνου, της φλεγμονής, των μυϊκών σπασμών καθώς και για την ενίσχυση της αποκατάστασης. Εκπαιδευμένοι στο Bρετανικό Σύλλογο Φυσικοθεραπευτών – Βελονιστών (AACP), xρησιμοποιούμε βελόνες μιας χρήσεως οι οποίες διεγείρουν το νευρικό σύστημα μέσω ειδικών σημείων βελονισμού στο σώμα. Βασίζεται στην ολιστική αντίληψη της θεραπείας και στην αναγνώριση της ικανότητας του σώματος, να επιστρέψει στην ισορροπημένη κατάσταση της υγείας του, μέσω συγκεκριμένων ερεθισμάτων.
Φυσικά μέσα – Ηλεκτροθεραπεία
Στο χώρο μας χρησιμοποιούμε τα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα μηχανήματα φυσικοθεραπείας – ηλεκτροθεραπείας (Διαθερμία Tecar, Compex, Tens θεραπεία μαγνητικών πεδίων, διαθερμία, θερμο-κρυοθεραπεία), τα οποία αποτελούν μια σημαντική συνιστώσα στην αντιμετώπιση ποικίλων ορθοπαιδικών παθήσεων. Συμβάλλουν στη μείωση του πόνου και της φλεγμονής, στη μείωση οστικών και μη οιδημάτων, των μυϊκών σπασμών καθώς και στην επιτάχυνση της επουλωτικής διαδικασίας των ιστών.
Αθλητική αποκατάσταση – Θεραπευτική άσκηση
Το χώρο μας εμπιστεύονται για την αποκατάσταση τους, τόσο επαγγελματίες όσο και ερασιτέχνες αθλητές. Αξιολογούμε και εξετάζουμε λεπτομερώς τον τραυματισμό και τα αίτια του. Καταρτίζουμε ένα θεραπευτικό πλάνο και ακολουθεί η χορήγηση ενός εξατομικευμένου πρωτοκόλλου αποκατάστασης.  Μπορεί να περιλαμβάνει ασκήσεις ενδυνάμωσης ή ισορροπίας με στόχο την ανακούφιση των συμπτωμάτων, τη μείωση του πόνου και των δυσλειτουργιών που φέρει. Ασκήσεις προσαρμοσμένες στην πάθηση, στο άθλημα, στις ανάγκες και στους στόχους του κάθε αθλητή, στοχεύοντας στη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και συνεπώς της αθλητικής του επίδοσης. Μέσω της συνεχούς επαναξιολόγησης των θεραπευτικών πρωτοκόλλων, σκοπός μας είναι η άμεση και η ασφαλής επανένταξη του ασθενή / αθλητή στην καθημερινή του δραστηριότητα ή σπορ.
Θεραπεία Χρόνιου Πόνου
Συχνά ο πόνος μπορεί να επιμένει  παραπάνω από όσο θα περίμενε ο πάσχων. Ο επίμονος πόνος είναι εξατομικευμένος και διαρκεί παραπάνω από τον οξύ . Περίπου 20% του πληθυσμού βιώνει μυοσκελετικό πόνο ο οποίος μπορεί να διαρκεί περισσότερο από 3 μήνες. Ο χρόνιος πόνος σε ποικίλες μυοσκελετικές παθήσεις συχνά συνοδεύεται από αδυναμία, κόπωση, αϋπνία, άγχος, οδηγώντας τον πάσχοντα στην παύση καθημερινών δραστηριοτήτων. Στο χώρο μας, αντιμετωπίζουμε τον επίμονο πόνο ολιστικά, λαμβάνοντας υπόψη τον άνθρωπο σαν μια βιο-ψυχο-κοινωνική οντότητα. Μέσω λεπτομερούς ανάλυσης και εξειδικευμένης προσέγγισης, καταγράφουμε όλες τις αιτίες που τον προκαλούν και τους παράγοντες που συμβάλλουν στη χρονιότητα του προβλήματος. Με τις πιο εξελιγμένες και καινοτόμες θεραπευτικές παρεμβάσεις, συμβάλλουμε δραστικά στην αντιμετώπισή του βελτιώνοντας την καθημερινότητά σας.
Kλινικό Pilates
Αποτελεί ένα συνδυασμό νοητικής και σωματικής τεχνικής, η οποία δίνει έμφαση στην ενδυνάμωση του κορμού, γνωστή και ως οσφυο-πυελική περιοχή, (μέση & πύελος). Απευθύνεται σε ασθενείς με μυοσκελετικές παθήσεις σπονδυλικής στήλης όπως οσφυαλγία, αυχενικό σύνδρομο ή περιφερικών αρθρώσεων. Δεν αφορά μόνο την αλλαγή των προτύπων μιας κίνησης και την ανακούφιση από τον πόνο αλλά επίσης προσανατολίζει τον ασκούμενο προς έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Φέροντας πιστοποίηση από τον πλέον αναγνωρισμένο διεθνή σύλλογο Pilates – APPI (Australian Physiotherapy & Pilates Ιnstitute), στο χώρο μας εφαρμόζουμε τόσο εξατομικευμένα πρωτόκολλα θεραπείας, όσο και σε μικρά γκρουπ προσαρμοσμένα στις παθήσεις των ασθενών μας.
Συμβουλευτική
Δίνουμε μεγάλη σημασία στην ενημέρωση και την εκπαίδευση των ασθενών μας σχετικά με το μυοσκελετικό τους πρόβλημα. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι οι ασθενείς μας είναι ενεργοί συμμετέχοντες στη θεραπεία τους, λαμβάνουν συνεχώς τις κατάλληλες επικουρικές συμβουλές και πληροφορίες μέχρι και το τέλος των θεραπειών τους. Εξατομικευμένες συμβουλές για τη ‘φύση’ της πάθησης τους, τον τρόπο αντιμετώπισής της, την έκβαση αυτής καθώς και αποτελεσματικούς τρόπους αυτοδιαχείρισής της.
Τεχνικές χαλάρωσης μυών και περιτονίας
Οι τεχνικές χαλάρωσης  (θεραπευτική μάλαξη, gua sha/ergon, cupping, διατάσεις) αποτελούν μια σημαντική θεραπευτική παρέμβαση, τόσο στα πλαίσια θεραπείας, όσο και χαλάρωσης του σώματος. Εφαρμόζεται μέσω ειδικών χειρισμών σε εντοπισμένες δυσλειτουργίες των μυών, της περιτονίας και των μυοτενόντιων συστημάτων, στο περιφερικό κυκλοφορικό και λεμφικό σύστημα. Σκοπός είναι η αιμάτωση, η χαλάρωση και η συνολική ανακούφιση της περιοχής από τον πόνο και την δυσκαμψία.
Αθλητική περίδεση – Taping
Αποτελεί μία μέθοδο περίδεσης των αρθρώσεων. Εφαρμόζεται για την πρόληψη και αποκατάσταση μυοσκελετικών παθήσεων και αθλητικών κακώσεων. Συγκεκριμένα μπορεί να εφαρμοστεί για τη σταθεροποίηση μιας άρθρωσης, τη βελτίωση της ιδιοδεκτικότητας (ισορροπίας) ή διόρθωση της εμβιομηχανικής των αρθρώσεων.